Je winkelwagen is leeg
Service & garantie
Service
Wij streven naar een uitstekende klantenservice en competitieve prijzen, waarbij het waarmaken van de verwachting van onze klanten het hoogste doel is. Wij hanteren een no-nonsense "Niet goed = geld terug " beleid.
30 dagen zichttermijn
Je hebt recht op een zichttermijnvan 30 dagen. Dat wil zeggen dat als je spijt heeft van een aankoop, je dit binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden GRATIS mag retourneren, mits het product ongebruikt, in originele staat en zover mogelijk onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd. (Je mag het product natuurlijk wel proberen.)
Garantievoorwaarden
Na de 30 dagen zichttermijn heb je recht op wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je heeft recht op een goed product! Daarom hanteren wij het speciale Bot.nl garantieplan. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. Je hebt een garantietermijn van minimaal 1 jaar. De fabrieksgarantie termijn kan langer zijn, deze kan oplopen tot wel tien jaar. Indien er sprake is van fabrieksgarantie dan kun je deze terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het artikel. De garantietermijn staat op productniveau op de website aangegeven. Fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar je recht op hebt.
Samenvatting van het BOT Meubelen Hoorn garantieplan:
Een garantietermijn van minimaal 1 jaar
De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
Het product is bij Bot.nl aangeschaft.
Je hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product
Neem contact op met de klantenservice om de juiste procedure te overleggen
De garantie is niet van toepassing op:
Schade als gevolg van onjuist gebruik
Onderdelen getroffen door slijtage
Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product
Er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder reparaties uitgevoerd door andere, dan de door de fabrikant aangewezen, service- of reparatiediensten.
Er gebreken zijn ontstaan die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik of onoordeelkundig gebruik.
Er beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
Heb je een klacht ?
Neem dan contact op met de klantenservice. Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat je tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om jouw klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien jouw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie en prestaties te verbeteren. Je zal altijd een ontvangstbevestiging van jouw klacht ontvangen en binnen maximaal 7 dagen zal je antwoord ontvangen op jouw ingediende klacht.
Heb je vragen?
Heb je een vraag over een van onze producten en heb je het product bij Bot.nl aangeschaft, dan zullen wij je uiteraard zo goed mogelijk proberen te helpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Neem contact met ons op
Contactgegevens
Bot Meubelen Hoorn
Doctor C J K van Aalstweg 8b
1625 NV Hoorn
RABOBANK: NL42RABO 032.93.00.040
KVK: 58244026
BTW:NL852942527B01
BIC:RABONL2U
Openingstijden
Maandag: 13:00-17:30
Dinsdag: 09:30-17:30
Woensdag: 09:30-17:30
Donderdag: 09:30-17:30
Vrijdag: 09:30-17:30
Zaterdag: 09:30-17:00
Zondag: Bekijk Koopzondagen