Betalen & verzenden

Bestellen
Betalen
Verzenden

Nieuwe Klant

Als (nieuwe) klant kun je bij Bot Meubelen Hoorn vertrouwd en gemakkelijk 24 uur per dag bestellen. De voordelen van bestellen bij Bot Meubelen Hoorn zijn:

– Veilig en eenvoudig online betalen.
– Privacy : jouw persoonlijke informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld
– Snelle bezorging : voorradige artikelen welke je op werkdagen vóór 17:00 uur besteld, bezorgen wij de binnen 1 a 2 dagen bij je thuis.
– Klantenservice : wij streven naar de hoogste klant tevredenheid en proberen al je wensen en verwachtingen waar te maken. Buiten telefonische ondersteuning en onze bereikbaarheid via e-mail, ben je 6 dagen in de week welkom in onze winkel / showroom waar we je graag persoonlijk te woord staan.
– Garantie : Je hebt recht op een goed product ! Wij geven daarom minimaal 1 jaar garantie op al jouw aankopen, deze garantie loopt bij sommige producten op tot meer dan 10 jaar. Tevens geven wij op al jouw aankopen een zichttermijn van 30 dagen, waarbinnen je jouw bestelling kosteloos kan retourneren. Wij hanteren een no-nonsense ; “ niet goed = geld terug “ garantie.

Bestelprocedure

Een bestelling plaatsen bij Bot Meubelen Hoorn is heel eenvoudig!

1. Ga naar het product van jouw keuze
2. Selecteer, als dit van toepassing is, de gewenste kleur of uitvoering
3. Voer het gewenste aantal in. ( Je kan dit aantal ook later tijdens het bestelproces nog aanpassen )
4. Klik op de grote button “in winkelmand“Herhaal bovenstaande stappen voor ieder gewenst product
5. Wanneer je uitgewinkeld bent klik je op “Jouw Winkelmand” rechtsboven op de pagina.

Je komt nu in het winkelmand overzicht:

– Je kunt in dit overzicht eventueel de aantallen van de geselecteerde producten aanpassen.
– Als je een waardebon of kadobon bezit, kun je de code hier invoeren.
– In 4 simpele stappen voltooit je het bestelproces:

1. Jouw gegevens invoeren, deze gegevens blijven strikt vertrouwelijk.
2. Verzendmethode kiezen, laat je de bestelde artikelen bezorgen óf kom je ze ophalen in de winkel.
3. Veilig betalen. Via onze betalingsprovider kun je betalen met iDEAL, Bancontact / Mr Cash of evt betalen bij afhalen in de winkel. Wanneer je de betaling ( & aankoop ) bevestigt, is jouw bestelling definitief. Voor je bij stap 3 jouw betaling ( & aankoop ) heeft bevestigd, is het nog mogelijk om wijzigingen door te voeren.
4. Order bevestiging. Je ontvangt een bevestigingsmail als de bestelling geplaatst is.

Bevestiging e-mail

In jouw bevestigingsmail staan de gegevens uit je bestelling. Deze e-mail wordt direct verzonden na het plaatsen van jouw bestelling. Na ontvangst van de betaling zal Bot Meubelen Hoorn over gaan tot verzending van jouw bestelling.

Niet ontvangen bevestigingsmail

Wanneer je jouw bevestigingsmail niet ontvangt dan kan dit komen door een niet correct ingevuld e-mailadres. Als je geregistreerd bent als klant, controleer nogmaals de e-mail gegevens in je account zodat de zendingen in de toekomst je wel bereiken. Het kan ook aan je spamfilter liggen, controleer hiervoor jouw spambox. Als dit niet werkt of als je als Gast heeft afgerekend, neem dan contact op via info@bot.nl.

Meerdere orderbevestigingen per e-mail ontvangen

Alleen de orders voor welke het betaalproces in gang is gezet, worden door ons verwerkt en verzonden. Wanneer je meerdere orderbevestigingen ontvangt betekent dit dus niet dat automatisch alle orders worden verzonden. Orders die niet betaald worden, vervallen automatisch na 30 dagen. Je kunt de openstaande orders ook annuleren via jouw account of contact opnemen via info@bot.nl.

E-mailadres wijzigen

Als je geregistreerde klant bent, kun je jouw e-mailadres gemakkelijk wijzigen in je account. Jouw account vind je bij Bot Meubelen Hoorn.nl rechts bovenin. Je dient eerst in te loggen voordat je jouw gegevens kunt veranderen. Na het wijzigen zullen je nieuwe gegevens direct in je account van Bot Meubelen Hoorn.nl te zien zijn.

Annuleren of wijzigen van bestelling

Wil je na het plaatsen van jouw bestelling je order annuleren dan kun je dat doen door middel van een e-mail naar info@bot.nl.

Wanneer je jouw order wilt wijzigen dan dien je hiervoor tevens contact op te nemen met onze klantenservice via info@bot.nl of telefonisch 0229 266 639.

Is jouw order reeds onderweg? Je kunt jouw bestelling weigeren bij aflevering door dit te vermelden aan de postbode. Dit is kosteloos. Na (retour)ontvangst van het pakket zorgen wij voor een terugbetaling binnen 30 dagen.

Annulering door Bot Meubelen Hoorn

Bestellingen komen automatisch na 30 dagen te vervallen indien deze niet betaald zijn.

Zakelijk bestellen

Voor zakelijke klanten bieden wij de volgende service; eenvoudig en snel een scherpe offerte voor grote aantallen

De voordelen van zakelijk bestellen bij Bot Meubelen Hoorn

– Zeer scherpe offerteprijzen
– Snelle Service
– Deskundige medewerkers
– Betaalgemak

Betalingsmogelijkheden

Je kunt jouw bestellingen bij Bot Meubelen Hoorn op verschillende manieren betalen.

– Directe betaling met :iDeal / Bancontact / Mr Cash ( voor snelle levering )
– Afhalen in de winkel: PIN (Maestro) / Contant

Annuleren of wijzigen van betaling

Je kunt de betaling van een reeds betaalde bestelling annuleren indien jouw bestelling nog niet is verzonden. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice op tel. 0229 266 639 of stuur een e-mail naar info@bot.nl.

Retourbetalingen

Retourbetalingen vinden plaats binnen 30 dagen bij een directe betaling of een overboeking na een bevestiging van de annuleringsopdracht en/of ontvangst retour.

Betaling vanuit buitenland

Via Bot Meubelen Hoorn.nl is het mogelijk om vanuit het buitenland ook producten te bestellen. Betalen vanuit het buitenland kan met: Ideal / Bancontact / Mr Cash.

Veiligheid en privacy

Bot Meubelen Hoorn.nl garandeert je veiligheid en privacy door middel van;

– een beveiligde internetverbinding bij jouw betaling
– transparante algemene voorwaarden
– onze privacy verklaring
– 30 dagen retourgarantie

Uitleg iDeal

Heb je toegang tot internet bankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers ? Dan kun je zonder speciale software gebruikmaken van iDeal, de makkelijkste manier van betalen op internet. Snel, simpel en veilig betalen via de bekende interface van internetbankieren. Op werkdagen voor 17:00 uur besteld en met iDeal betaald ? Volgende dag in huis! (voor voorradige artikelen). iDeal is bij Bot Meubelen Hoorn.nl volledig gratis.

De voordelen van betalen met iDeal zijn;

– iDeal is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren.
– iDeal wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken.
– Toegang tot internetbankieren van één van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDeal.
– Controle en overzicht op de betaling.

Hoe werkt betalen met iDeal bij Bot Meubelen Hoorn.nl?

Bij het afrekenen van de bestelling kun je in het betaalscherm aangeven dat je met iDeal wilt betalen. Selecteer dan je bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door jouw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en Bot Meubelen Hoorn wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

iDeal is een onafhankelijke betalingspartner die op een veilige wijze de transactie tussen jouw en Bot Meubelen Hoorn.nl plaats laat vinden. Wanneer je uw bestelling afrondt zal je betalen via het officiële iDeal scherm. Dit betekent dus een veilige verbinding en een veilige transactie. Het verschuldigde bedrag zal van jouw rekening naar Bot Meubelen Hoorn.nl overgemaakt worden

Uitleg Bancontact / Mister Cash

Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

Met Bancontact/Mister Cash kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Betalingen met Bancontact/Mister Cash gebeuren zoals dat bij Creditcards het geval is aan de hand van het nummer en de vervaldatum van de kaart maar ze gebruiken tegelijkertijd het veiligheids- systeem internetbankieren. De eerste fase verloopt zoals bij een creditcard: gegevens en kaartnummer intikken (dat nummer staat op de laatste generatie kaarten). In een tweede fase moet de kaarthouder zich in een beveiligd scherm van zijn eigen bank identificeren, zoals dat ook bij internetbankieren gebeurt.

Uitleg PIN (Meastro)

Alleen mogelijk bij afhalen in de winkel, gemakkelijk & vertrouwd. Het product is na betaling direct mee te nemen vanuit de winkel. Jouw PIN ( Maestro ) betaling is gebonden aan een code en je pinpas. Deze twee diensten worden door je bank aan jouw persoonlijk verleend. Wanneer je het verschuldigde bedrag pint bij ons in de winkel zal het meteen afgeschreven worden van jouw rekening. Jouw bank handelt je transacties verder af.

Pay.nl Payment Service Provider

Via Bot Meubelen Hoorn.nl betaal je altijd via onze betalingspartner Pay.nl. Pay.nl is een onafhankelijke derde partij tussen jouw en Bot Meubelen Hoorn.nl. Pay.nl waarborgt jouw veiligheid met een veilige SSL-verbinding. Pay.nl is inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevende payment service provider (PSP) in Europa

SSL-verbinding

Jouw transacties vinden plaats via een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (bekend door het gele slotje rechts onder in je beeldscherm) garandeert een veilige transactie met je en jouw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden je gegevens kunnen gebruiken. Jouw bank zal tijdens de betaling via Bot Meubelen Hoorn.nl zelf verbinding maken via een SSL verbinding waardoor het pictogram (het groene slot) bij je komt te vervallen. Dezelfde SSL veiligheid is daarentegen wel aanwezig. Bot Meubelen Hoorn.nl garandeert een veilige en betrouwbare transactie met jouw en je bank. Ook vanuit het buitenland vinden jouw betalingen plaats via een veilige SSL verbinding. Al jouw gegevens worden beveiligd met SSL. Bot Meubelen Hoorn.nl zou je gegevens daarom nooit nog een tweede maal kunnen gebruiken.

Verzendkosten

Binnen Nederland
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen binnen Nederland € 6,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. Bestellingen boven de € 100,00 worden gratis verzonden.

België & Duitsland
De verzendkosten naar België & Duitsland bedragen € 10,95 per bestelling. Bestellingen boven de € 100,- worden gratis verzonden.

Opgesplitste bestelling
Wanneer je een bestelling plaatst met voorradige en niet-voorradige producten dan zal jouw bestelling in meerdere keren naar je toe verzonden worden. Hierbij betaal je maar één keer verzendkosten.

Levertijd

Voor Nederland : Op werkdagen geldt voor 17:00 uur besteld, binnen 1 a 2 werkdagen in huis (bij directe betaling).

Wat betekend dit in de praktijk ?

Indien je jouw aankoopbedrag via een directe betaling afrekent, dan geven wij, op werkdagen, de bestelling dezelfde dag nog mee aan de vervoerder en heb je jouw bestelling in principe de volgende dag in huis. Het kan zijn dat je bestelling er bij de vervoerder langer over doet dan 1 dag. In 98% van de gevallen wordt het echter wel de volgende dag bezorgd. Dit geldt voor elk product, tenzij anders bij het product staat aangegeven op onze website tijdens het bestellen.

Als je op Zaterdag of Zondag besteld, ontvang je jouw order dus op Dinsdag !

Direct uit eigen voorraad leverbaar

Bij elk product vind je de actuele voorraadstatus van ons magazijn. Er zijn ook producten die via partnerbedrijven worden verzonden, veelal is de levertijd dan langer. Per product ziet u overzichtelijk de levertijd. De levertijd is van toepassing ná ontvangst van jouw betaling.

Bezorging op zaterdag

Onze vervoerder (PostNL) levert op adressen van particulieren ook op zaterdag.

Bezorging is nog niet binnen

Bot Meubelen Hoorn doet er alles aan om je bestelling te verwerken en deze zo snel mogelijk bij je af te leveren. De levertijd is afhankelijk van de door je gekozen betaalwijze. Je kunt inloggen in jouw acount om de orderstatus te bekijken of je kan per e-mail je track & trace nummer opvragen onder vermelding van je ordernummer. E-mail: info@bot.nl.

Levertijd afhankelijk van bestelmoment, betaalmethode en voorraadstatus

De door jouw bestelde artikelen worden de volgende dag geleverd indien je op werkdagen vóór 20:00 uur met een directe betaalmethode heeft afgerekend (tenzij een andere levertijd is aangeven is bij het product).

– Directe betaling: Voor een snelle levering iDeal / Bancontact / Mr Cash
– Afhalen in de winkel: PIN ( Maestro ) / Contant

Track & Trace

Om de voortgang van jouw bestelling te controleren ontvang je per e-mail jouw track & trace nummer. Heb je geen Track and Trace nummer e-mail ontvangen ? Je kan deze alsnog via: info@bot.nl opvragen onder vermelding van jouw ordernummer. Dit nummer vindt je linksboven op de door jouw ontvangen order bevestiging.

Indien je niet thuis bent

Wanneer een pakket niet bij jouw of de geadresseerde afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. De kans is dus aanwezig dat het product dan een dag later wordt ontvangen door de geadresseerde.

Als de geadresseerde en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan wordt er door de medewerker van PostNL een bericht in je brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of PostNL servicepunt je of de geadresseerde het product kan ophalen. Hiervoor heb je drie weken de tijd.

Tevens zijn er artikelen die als briefpost worden verzonden. Deze kunnen ten alle tijde bezorgd worden indien je een brievenbus van normale afmetingen bezit.

Ander bezorgadres opgeven

BOT Meubelen Hoorn maakt het mogelijk om op elk gewenst adres je bestelde product af te leveren. Je vult namelijk tijdens de bestelling jouw eigen adres en een gewenst afleveradres in. Via je account op BOT Meubelen Hoorn kun je gemakkelijk jouw gegevens wijzigen.

Afhalen

Bot Meubelen Hoorn biedt haar klanten de mogelijkheid om producten af te halen in onze winkel te Hoorn. Je dient wel eerst jouw bestelling te plaatsen via bot.nl. Nadat je per e-mail een bestelbevestiging heeft ontvangen volgt er een 2e e-mail: Deze geeft aan dat jouw order klaar ligt om afgehaald te worden. Natuurlijk ben je ook zonder geplaatste bestelling welkom in de winkel, echter wij kunnen dan niet garanderen dat alle op www.bot.nl getoonde artikelen aanwezig zijn !

Betalen bij afhalen

Je kan bij het afhalen van je bestelling in onze winkel op de volgende manieren afrekenen: PIN (Maestro) / Contant

Natuurlijk kun je jouw bestelling ook van te voren betalen met:

– Directe betaling: Voor een snelle levering iDeal / Bancontact / Mr Cash

Openingstijden winkel tbv afhalen

Maandag: 13.00 – 17.30
Dinsdag: 09.30 – 17.30
Woensdag: 09.30 – 17.30
Donderdag: 09.30 – 21.00
Vrijdag: 09.30 – 17.30
Zaterdag: 09.30 – 17.00
Zondag: Gesloten ( behalve op koopzondag)

Adres winkel / Route
Bot Meubelen Hoorn
Doctor C J K van Aalstweg 8b
1625 NV Hoorn
Nederland
31(0)229 266 639

Klik hier voor de routeplanner

Neem contact met ons op

Contactgegevens

Bot Meubelen Hoorn
Doctor C J K van Aalstweg 8b
1625 NV Hoorn

RABOBANK: NL42RABO 032.93.00.040
KVK: 58244026
BTW:NL852942527B01
BIC:RABONL2U

0229 266 639
info@bot.nl

Openingstijden
Maandag:    13:00-17:30
Dinsdag:      09:30-17:30
Woensdag:  09:30-17:30
Donderdag: 09:30-17:30
Vrijdag:        09:30-17:30
Zaterdag:     09:30-17:00
Zondag:       Bekijk Koopzondagen