Naar klantenservice

Service & Garantie

Service30 dagen retourgarantie
KlachtenGarantievoorwaarden

Service

Wij streven naar een uitstekende klantenservice en competitieve prijzen, waarbij het waarmaken van de verwachting van onze klanten het hoogste doel is. Wij hanteren een no-nonsense "Niet goed = geld terug " beleid.

Heeft u vragen?

Heeft u een vraag over een van onze producten en heeft u het product bij Bot.nl aangeschaft, dan zullen wij u uiteraard zo goed mogelijk proberen te helpen. Neemt u gerust contact op met onze klantenservice.

30 dagen zichttermijn
U heeft recht op een zichttermijnvan 30 dagen. Dat wil zeggen dat als u spijt heeft van een aankoop, u dit binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden GRATIS mag retourneren, mits het product ongebruikt, in originele staat en zover mogelijk onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd. (U mag het product natuurlijk wel proberen.)

Garantievoorwaarden
Na de 30 dagen zichttermijn heeft u recht op wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. U heeft recht op een goed product! Daarom hanteren wij het speciale Bot.nl garantieplan. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. U heeft een garantietermijn van minimaal 1 jaar. De fabrieksgarantie termijn kan langer zijn, deze kan oplopen tot wel tien jaar. Indien er sprake is van fabrieksgarantie dan kunt u deze terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het artikel. De garantietermijn staat op productniveau op de website aangegeven. Fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar u recht op heeft.

Samenvatting van het BOT Meubelen Hoorn garantieplan:

  • Een garantietermijn van minimaal 1 jaar
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
  • Het product is bij Bot.nlaangeschaft.
  • U heeft recht op een gratis reparatie of een nieuw product
  • Neem contact op met de klantenservice om de juiste procedure te overleggen
De garantie is niet van toepassing op:
  • Schade als gevolg van onjuist gebruik
  • Onderdelen getroffen door slijtage
  • Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product
  • Er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder reparaties uitgevoerd door andere, dan de door de fabrikant aangewezen, service- of reparatiediensten.
  • Er gebreken zijn ontstaan die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik of onoordeelkundig gebruik.
  • Er beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
Heeft u een klacht ?
Neem dan contact op met de klantenservice. Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie en prestaties te verbeteren. U zal altijd een ontvangstbevestiging van uw klacht ontvangen en binnen maximaal 7 dagen zal u antwoord ontvangen op uw ingediende klacht.
Algemene voorwaarden

Wanneer u besteld bij Bot.nl zult u instemmen met de algemene voorwaarden

Naar klantenservice

Naar boven